dinsdag 7 maart 2017

Snijden - Cutting




















Dit is best wel een lastig model. Er moet worden geknipt en het is nodig om het papier binnenstebuiten te trekken. Uitgangspunt was een blaadje dubbelzijdig papier, van 15 x 15 cm. Het resultaat is 7.5 x 7.5 cm. Al met al is het toch nog gelukt. Het model staat in het boek met ISBN 978-4-416-31-41-0. Dit boek, met ontwerpen van Shuzo Fujimoto, houdt me nog wel even bezig. Met de modellen die ik nog niet heb gevouwen en ik kan variëren op de modellen die ik al heb gemaakt. 

This is quite a difficult model. It need cuts and it is necessary to pull the paper inside out. The starting point was a double-sided sheet of paper, 15 x 15 cm. The result is 7.5 x 7.5 cm. All in all I succeeded. The model is in the book with ISBN 978-4-416-31-41-0. This book, with designs by Shuzo Fujimoto, still keeps me busy.  With the models I have not folded yet and I can vary on the models I have already made.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...